10 простих кроків до відкриття власної кав`ярні
  • Вивчи конкурентів.
    Меню, ціни, інтер`єр, місцерозташування,
    завантаженість. Головне: звертай увагу не лише на сильні сторони, а
    й на помилки, причини невдач. Зафіксуй висновки та користуйся
    ними щоразу, коли ухвалюєш рішення. Вивчай не лише локальні чи
    українські заклади, але й закордонні.
  • Напиши детальний бізнес-план.
    Прорахуй витрати, можливий
    дохід, склади меню, перелік обладнання, визнач час роботи,
    продумай маркетингову стратегію. Багато та складно? Звернися до
    консалтерів.
  • Обери вдале місце!
    Вигідні лише і тільки місця з високою
    прохідністю: бізнес-квартали, локації поряд із зупинками
    громадського транспорту, поблизу торгових центрів, вишів,
    залізничних вокзалів тощо. Будь-де, де люди є постійно, і у них
    вистачає часу для кави. Обираючи, пам`ятай: кав`ярні не генерують
    трафік, заради навіть найкращого еспресо люди не їдуть до
    віддалених районів.
  • Зареєструй свій бізнес.
    Без цього — ніяк, якщо хочете спокійно
    працювати та розвивати справу.
  • Спроєктуй екстер`єр та інтер`єр.
    Люди, що проходять повз, одразу
    мають розуміти — тут можна випити смачнющу каву. Краще
    звернутися до дизайн-студій, що уже мають аналогічний досвід.
  • Купи меблі.
    Усе те, що є у вашій кав`ярні має бути стильним,
    якісним і довговічним. Дешеві меблі відштовхнуть клієнтів, навіть
    якщо ви пропонуєте 100 сортів зерен найвищої якості.
  • Отримай всі необхідні дозволи.
    Найперше — від пожежної та
    санітарно-епідеміологічної інспекцій. Зробивши марудну паперову
    роботу, можеш зосередитися виключно на каві.
  • Створи меню та кавову карту.
    Попередньо склади портрет
    потенційного відвідувача. Врахуй вподобання, фінансову
    спроможність, особливості регіону чи навіть мікрорайону (так-так,
    це можливо).
  • Підбери персонал.
    Навіть найкраща кав`ярня може пустувати, якщо
    бариста не лише погано готує каву, але й непривітна, груба та
    завжди без настрою. Тільки у кав`ярень із закоханими у свою роботу
    працівниками є постійні клієнти.
  • Прорекламуй заклад.
    Просувай заклад як у соціальних мережах,
    пошукових системах, так і офлайн. Ти ж хочеш, щоб про твою каву
    дізналися всі?